سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضرت زهرا (س) الگوی مبارزه با انحرافات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت : حضرت زهرا (س) حجت خدا بود و ویژگی اصلی آن حضرت مبارزه با انحرافات جامعه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام اکبر احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد امروز در مراسم سوگواری به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد ، گفت: حضرت زهرا (س) حجت خدا بود و ویژگی اصلی آن حضرت مبارزه با انحرافات جامعه بود.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید که کسانی که خدا و پیامبر را اذیت کنند لعنت خدا در دنیا و آخرت شامل حال آن‌ها می‌شود و لعنت خدا به معنای ضرر رساندن نیست بلکه به معنای برداشتن رحمت و هدایت از آن‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد ادامه داد: علت این همه تأکید بر عذاب اذیت کنندگان پیامبر برای این است که باید حرمت و تقدس پیامبر ویژه باشد تا حجت بر همگان تمام شود.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: خداوند سنتی دارد به نام استدراج و مهلت دادن به گناهکاران تا این که در گناه خود غرق شوند؛ به طوری که خداوند آنقدر در این دنیا به آن‌ها می‌رسد تا اینکه حتی لحظه‌ای نگویند خدا؛ مهلت دادن به گناهکار نیز به نوعی لعنت کردن آن و از رحمت دور داشتن آن است.

وی افزود: بنی‌امیه به دنبال این بود که حرمت و مقام پیامبر را عادی جلوه دهد چون نمی‌توانستند خودشان را به مقام معنوی پیامبر نزدیک کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد تصریح کرد: حضرت زهرا (س) حجت خدا بود و با انحرافات مبارزه می‌کرد ؛ امروز وظیفه اصلی ما مبارزه با انحرافات است و نباید به آن بی توجه باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار داشت: امروز چیزی که می‌توان از حضرت زهرا (س) الگو گرفت مبارزه با انحرافات است. برخی می‌خواهند ما را در خصوص انحرافات جامعه بی تفاوت کنند؛ باید مواظب باشیم از اصول اصلی انقلاب کوتاه نیاییم.

انتهای پیام/م

ویژگی اصلی حضرت زهرا (س) مبارزه با انحرافات جامعه بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.