سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برد زردپوشان شیرازی در دیداری پرحاشیه

فجر شهید سپاسی شیراز دومین برد دور برگشت خود را مقابل خونه به خونه کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۰ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز، ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف میهمان انتهای جدولیش خونه به خونه مازندران رفت و حریف خود را با ۲ گل مغلوب کرد.

گل نخست زردپوشان شیرازی را عباس بوعذار در دقیقه ۷۸ نیمه دوم از روی نقطه پنالتی وارد دروازه خونه به خونه کرد و گل دوم را بابا محمدی در دقیقه نخست وقت‌های اضافه نیمه دوم به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۱ نیمه دوم با اعلام ضربه پنالتی بسود فجری‌ها کادرفنی خونه به خونه با اعتراض به تصمیم داور اجازه بازی را به بازیکنان این تیم ندادند و پس از گذشت شش دقیقه، علی صباحی داور این دیدار اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه را از کنار زمین اخراج کرد تا مسابقه به جریان بیفتد.

در دقیقه ۸۸ نیمه دوم هم محمد حسین باباگلی بازیکن خونه به خونه مازندران با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

داوود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در پایان مسابقه گفت: بازی خوبی را شاگردانم به نمایش گذاشتند و بر توپ و زمین مسلط بودند و کل دقایق بازی را تحت کنترل داشتیم و خوشحالم که این مسابقه را با نتیجه خوب به پایان بردند هرچند می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی بیان کرد: داوری بازی خوب بود و اگر اعتراضی هم بود ما باید انجام می‌دادیم که یکی دو صحنه به ضرر ما شد، ولی نمی‌دانم تیم حریف به چه چیزی اعتراض می‌کرد.

اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه مازندران هم گفت: به تیم سپاسی بابت برد تبریک می‌گویم، ولی این ورزشگاه نه زمین استاندارد دارد و نه رختکن مناسب، با اینحال داور عملکرد خوبی نداشت و بیشتر صحنه‌ها را به نفع تیم میزبان سوت زد.

میثاقیان در مورد صحنه پنالتی فجری‌ها هم افزود: به هیچ عنوان آن صحنه پنالتی نبود و داور بازی اشتباه کرد و تیم خونه به خونه در این مسابقه به داوری باخت.

فجری‌ها با این برد و ۲۰ امتیاز به رده نهم جدول رده بندی رقابت‌ها صعود کرد.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۲۱ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، پنج شنبه یازدهم بهمن ماه میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/چ

دیدار تیم فجر و خونه به خونه مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.