سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگاه آموزشی با محوریت ترافیک در تربت جام

​رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت جام از تشکیل کارگاه آموزشی ترافیک موتورسواران و وانت بار‌ها در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد نژادی پور​رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت جام  گفت: تشکیل این کارگاه آموزشی با محوریت ترافیک وآموزش کلاس‌های ایمنی وترافیک در مدارس حاشیه راهها، نه تنها باعث افزایش اطلاعات می‌شود بلکه در کاهش سوانح جاده‌ای بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اجتماعی راه، به عنوان شریان حیاتی و زیر ساخت اصلی هر جامعه به دهیاران توصیه کرد و نیاز است دهیاران در جهت حفظ و نگهداری راه‌ها و علائم ایمنی اطلاع رسانی‌های لازم را به اهالی منطقه انجام داده و درصورت هرگونه آسیب به راه وتابلوها، سرقت علائم و یا تخلفات در حریم راهها، اداره راهداری شهرستان راه مطلع سازند.

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام نیز که به منظور بازدید در این کارگاه آموزشی حضور یافته بود، خطاب به ۵۰ نفر از دهیاران و سایر مسوولان تاثیر گذار در امور عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی وکاهش حوادث جاده ای، گفت: دهیاران باید از اعتبارات تخصیص یافته به روستا‌ها در راستای ارتقاء عمران و آبادانی به نحوه بهینه استفاده کنند.

سرگرد کارگر فرمانده پلیس راه تربت جام نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی، گفت: از دیگر وظایف دهیاران آگاه سازی رانندگان ادوات کشاورزی برای جلوگیری از برخورد با تابلو و علائم نصب شده در حاشیه راههاست و بایستی آن‌ها را نسبت به حفاظت از تابلو‌ها و رعایت نکات ایمنی که حافظ جان انسانهاست وکاهش حوادث جاده‌ای را در بردارد آگاه ساخت.

در این کارگاه، ۱۰ عدد کلاه ایمنی، ۱۰۰ عدد کتابچه و شبرنگ طرح ارتقاء ایمنی مربوط به تردد وانت بار‌ها و موتور سوار‌ها در راه‌ها به حاضرین در دوره آموزشی توزیع گردید.

انتهای پیام/س، ج
برچسب ها: حمل ونقل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.