سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره مدیریت هزینه برای مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

دوره مدیریت هزینه برای مدیران شرکت توزیع نیروی برق در آذربایجان غبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، دوره آموزشی  مدیریت هزینه برای مدیران شرکت توزیع نیروی برق  با حضور مدیران فنی و مالی این شرکت در محل سالن جلسات ستاد شرکت برگزار شد.

گفتنی است این دوره با هدف آشنایی مدیران با مفاهیم هزینه، سیستم‌های نوین مدیریت هزینه و همچنین ارائه راهکار جهت مدیریت هزینه در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

در ادامه این دوره اکبر زواری رضائی عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه ارومیه، مدرس دوره مدیریت هزینه گفت: سازمان‌ها در راستای اجرای وظایف و جهت نیل به اهداف خود با محدودیت منابع مواجه هستند.

وی هچنین ادامه داد: مدیریت صحیح منابع می‌تواند کمک بسزایی در انجام هرچه بهتر و کارآتر سازمان‌ها داشته باشد.

زواری رضائی با اشاره به اهمیت سیستم هزینه‌یابی استاندارد در سازمان‌ها افزود: سیستم هزینه یابی استاندارد با تعیین هزینه‌های استاندارد به مدیران اجازه می‌دهد که برنامه ریزی دقیق‌تر و کنترل موثری بر هزینه‌ها داشته باشند بنابراین توجه به این بخش می‌تواند کمک شایانی به مدیران نماید.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای موثر استراتژی‌های کاهش هزینه به یک باور عمومی در کارکنان و مدیران باید تبدیل شود که تحقق این مهم با برنامه‌های درست و آموزش کارکنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

 

برگزاری دوره آموزشی برای مدیران شرکت توزیع نیروی برق

برچسب ها: برق ، اخباراقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.