سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس خبر داد؛

دستگیری مالخر یکی از سارقان سابقه‌دار پایتخت

سرهنگ حشمتیان از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در تهرانپارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات فرمانده انتظامی پایتخت مبنی بر اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه، یک مالخر سابقه دار اموال مسروقه در محدوده احسان شناسایی شد.

وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که این متهم یکی از مالخران و سارقان سابقه دار است که ماه گذشته پس از طی دوره محکومیت پیشین خود از زندان آزاد شده و پس از یک ماه به سراغ اقدامات مجرمانه خود بازگشته است.

سرهنگ حشمتیان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم زمانی که ماموران برای دستگیری وی اعزام شدند او را در حال حمل تعدادی تجهیزات و لوازم مسروقه خودرو مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: متهم در راه پله ساختمان محل اختفایش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳۰ قطعه اموال مسروقه از جمله رینگ و لاستیک، ضبط و باند، اسکنر، کپسول گاز خودرو، جک، آمپیلی فایر، کابل برق و گوشی تلفن همراه، کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.