سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد خبر داد؛

سرقت برگه‌های A۴ از مدرسه برای تامین پول شیشه

سرهنگ نورآبادی از بازداشت سارق کاغذ‌های A۴ یکی از مدارس تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن نور آبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اظهار کرد: شب ۲۹ دی ماه سال جاری بود که ماموران گشت کلانتری به مرد جوانی برخوردند که به طرز مشکوکی در حال پرسه زنی در خیابان بود.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد افزود: این مرد به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری، خودش را پشت یکی از خودرو‌های پارک شده در خیابان پنهان کرد و وقتی ماموران او را مورد بازرسی قرار دادند از او یک بسته کاغذ A۴ که در لباس هایش جاسازی شده بود، یافتند.

سرهنگ نورآبادی تصریح کرد: با انتقال این فرد به کلانتری، متهم خودش به سرقتی بودن کاغذ‌ها اشاره و اعلام کرد که این بسته کاغذ را از مدرسه‌ای که پدرش در آنجا سرایداری می‌کند، سرقت کرده است.

وی افزود: متهم در ادامه عنوان کرد انگیزه اش از سرقت‌ها جورکردن پول موادمخدر مصرفی بوده است. همچنین متهم مدعی بود به تازگی به دام موادمخدر افتاده و از آنجایی که تامین هزینه مواد مصرفی اش که شیشه است کار آسانی نبود از سادگی پدرش سوء استفاده کرده و طی سه مرحله کاغذ A۴ از مدرسه سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد خاطرنشان کرد: متهم ۲۷ ساله، مغازه‌ای که کاغذ‌ها را فروخته بود به ماموران نشان داده و مشخص شد وی کاغذ‌ها را به مغازه دار با قیمت پایینی به فروش رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.