سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاز گرفتگی ۱۴ نفر در استان اصفهان

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه گازگرفتگی و مسموم شدن ۱۴ نفر در این حوادث خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین رییس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه گارگرفتگی در شهر افوس گفت: این حادثه ساعت دو و ۲۰ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس اطلاع‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه یک کد نیروهای امدادی اورژانس برای امدادرسانی به مسمومان این حادثه گاز گرفتگی اعزام شد ،گفت: این حادثه فوتی نداشت و یک مرد و چهار زن به دلیل مسمومیت با گاز برای تکمیل درمان به درمانگاه بویین میاندشت منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان همچنین به حادثه گازگرفتگی دیگری در خمینی شهر اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه نیز ۹ نفر شامل شش زن و سه مرد دچار گازگرفتگی شدند که سه نفر از زنان به بیمارستان اشرفی خمینی شهر منتقل شده و مابقی مسمومان نیز در محل حادثه درمان شدند.

وی همچنین با اشاره به وقوع حادثه ریزش آوار در خمینی شهر افزود: این حادثه ساعت ۱۵ و ۵۲ دقیقه دیروز در ساختمان در حال ساخت اتفاق افتاد.

راستین تاکید کرد: دو کد نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی مصدومان این حادثه را که دو مرد ۳۰ ساله بودند بعد از اقدامات درمانی سرپایی برای تکمیل درمان به بیمارستان منظریه خمینی شهر منتقل کردند.

 

انتهای پیام/م

 

۱۴ نفر دچار گازگرفتگی شدند

 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.