سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت‌های سرمایه گذاری را شناسایی کنیم

مدیر کل امور استان‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی بر آمادگی استان‌ها برای جذب سرمایه گذاری در فضای خارج از تحریم‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  الله محمد آقایی مدیر کل امور استان‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در گردهمایی مدیران کل منطقه پنج وزارت امور اقتصادی و دارایی در یزد با اشاره به اینکه ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، متولی امور سرمایه گذاری و بهبود فضای اشتغال هستند، گفت: مردم و کسانی که می خواهند با پول خود سرمایه گذاری کنند باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل و مشکلات ادارات استان‌های منطقه پنج وزارت اقتصاد و ارائه راهکار‌های مناسب برای حل آن و وحدت رویه در اجرای سیاست‌ها دانست.

آقایی بر آمادگی استان‌ها برای جلب و جذب سرمایه گذاری در فضای خارج از تحریم‌ها تاکید کرد و گفت: باید فرصت‌های سرمایه گذاری را شناسایی و آمادگی آن را داشته باشیم تا منابع خارجی را به خوبی جذب کنیم.

مدیر کل اموراستان‌های وزارت امور اقتصاد و دارایی در بخش دیگری از سخنانش از رویکرد جدید  در استان‌ها و سفر‌های استانی خبر داد و گفت: در چارچوب این سیاست، وزیر اقتصاد تاکنون به استان‌های خراسان رضوی و قم سفر کردند و به زودی به استان هرمزگان سفرمی کنند.

آقایی با بیا اینکه این سفر‌ها دستاورد‌های خوبی بدنبال دارد بر برنامه ریزی صحیح برای بهره مندی حداکثری از برکات این سفر تاکید کرد.

لازم بذکر است : در این گردهمایی که با حضور مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های کرمان فارس سیستان و بلوچستان هرمزگان و یزد برگزار شد گزارشی از وضعیت ادارات کل امور اقتصادی و دارایی منطقه پنج کشور از حیث شاخص‌های عمومی اقتصاد کلان بازار سرمایه صنعت بیمه سیستم بانکی سهولت فضای کسب و کار و وضعیت استان‌ها در خصوص قانون بودجه ۹۷ و لایحه بودجه سال ۹۸ و عملکرد استان یزد در این حوزه‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/ی

تاکید بر آمادگی استان‌ها برای جلب و جذب سرمایه گذاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.