سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

پیشرفت ۲۶ درصدی منطقه دوم آزادراه تهران -شمال

خادمی با بیان اینکه در مجموع حدود ۳۶۰۰ میلیارد تومان برای مناطق ۱، ۲ و ۴ هزینه شده است، گفت: پیشرفت منطقه دوم آزادراه ۲۶ درصد ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون برای ساخت و تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: عملیات اجرایی تکمیل قطعه یک آزادراه تهران – شمال در مراحل پایانی قرار دارد و هم اکنون پیشرفت فیزیکی این آزادراه به ۹۳ درصد رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مجموع حدود ۳۶۰۰ میلیارد تومان برای مناطق ۱، ۲ و ۴ هزینه شده است، گفت: پیشرفت منطقه دوم آزادراه ۲۶ درصد ارزیابی می‌شود.

خادمی اظهار کرد: اجرای منطقه ۳ میزان ۵ سال زمان می‌برد و قیمت روز اجرای آن ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است اما به دلیل اینکه پروژه زمان‌بر است هزینه اجرای آن تا ۷ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برآورد‌های اولیه ما حاکی از آن است که برای تکمیل منطقه ۲ و ۳ آزادراه تهران – شمال در مجموع به ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام مسیر منطقه یک این آزادراه به صورت بتنی ساخته شده و ۸۵ درصد از کل مسیر منطقه یک به صورت ابنیه و سازه ساخته می‌شود و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آزادراه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.