سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی تیم نوجوانان کشتی پهلوانی خراسان رضوی در کشور

تیم کشتی پهلوانی نوجوانان خراسان رضوی در رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور یادواره شادروان پهلوان محمود صدیق زاده به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی در خصوص قهرمانی تیم کشتی پهلوانی خراسان در کشور گفت: رقابت‌های کشتی پهلوانی نوجوانان کشور امروز با حضور ۸۶ کشتی گیر از ۱۸ استان و ۲۰ تیم در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی برگزار شد و نوجوانان تیم خراسان رضوی در این رقابت‌ها ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به دست آوردند.

ریاضی با بیان اینکه میکائیل رسولی در وزن ۸۰ و سید علی محمد حسینی در وزن به علاوه ۸۰ کیلو گرم مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویختند افزود: مهدی غفاری در وزن ۵۰ کیلو گرم و حمیدرضا علاقه‌مند در وزن ۶۰ کیلو گرم مدال نقره را برای تیم استان به ارمغان آوردند و تیم‌های مازندران و تهران هم دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: مهدی غفاری، حمیدرضا علاقه مند، یونس صفدری، میکائیل رسولی و سیدعلی محمدحسینی کشتی گیران و محمد محمدی، حامد ندایی مربی و امیررضا وظیفه دان سرپرست تیم اعزامی خراسان رضوی به مسابقات کشوری بودند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

 نوجوانان کشتی گیر خراسانی در کشور قهرمان شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.