سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط آموزش و پرورش استان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه نخست استان در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی در بین دستگاه های اجرایی استان شد.

 واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: لازمه تقویت پایه و اساس اشتغال و اقتصاد کشور توجه به آموزش و پرورش در همه ابعاد آن است.

وی ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت؛ به کسب رتبه سوم آموزش و پرورش در این شاخص ها در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور اشاره کرد و ادامه داد: نگاه ویژه به آموزش و پرورش تنها راه برون رفت از مشکلات و خلاصی از آسیب های اجتماعی است.

واقعی گستردگی کار و مخاطب در آموزش و پرورش این نهاد علمی تربیتی را به دستگاهی خاص در بین دستگاه های اجرایی استان تبدیل کرده است و در ارزیابی نیز باید این نهاد را ویژه و در ردیف دستگاه های همتراز آن ارزیابی کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: دستورالعمل امتیاز دهی شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد(استان) سال ۱۳۹۷ به همراه چک لیست شاخص های عمومی استانی بر روی لینک تصویب نامه ها و بخشنامه ها قرار گرفته است.

انتهای پیام /ط آ

 توجه به آموزش و پرورش لازمه تقویت  اشتغال  کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.