سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا خبر داد

رفع تصرف از ۱۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دنا

از ۱۰ هکتار از اراضی ملی در مناطق حفاظت شده شهرستان دنا رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا گفت: در راستای رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق حفاظت شده، محیط زیست مکلف به کاشت بذر گیاهان دارویی و مرتعی در مناطق شخم زده است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های اخیر در حوزه حفاظتی محیط زیست، زمین خواران به تصرف اراضی ملی و شخم زمین‌ها اقدام کرده بودند.

دادستان دنا با اشاره به تشکیل ۳۰ پرونده قضایی دراین رابطه اضافه کرد: در راستای رسیدگی به این پرونده‌ها تاکنون ۲ نفر بازداشت و حکم جلب برای ۱۰ نفر صادر شده است.

ملک حسینی تصریح کرد: همچنین ۱۸ نفر دیگر به دادسرا احضار شده اند و ۶ دستگاه تراکتور که به شخم اراضی ملی اقدام کرده بودند، توقیف شد.

مسئول منطقه پارک ملی دنا هم با اشاره به اینکه سودجویان به صورت شبانه به این منطقه وارد شده واین منابع ملی را تخریب وتصرف کرده بودند گفت: از طریق افراد محلی شناسای وبا همکاری دادستان شهرستان دنا ۱۷ پرونده قضایی تشکیل وتحویل مراجعه قضایی داده شد.

برازش افزود: به کمک طبیعت دوستان ، همیاران محیط زیست وماموران یگان حفاظت محیط زیست به مدت سه روز  در اراضی که از چنگال سودجویان گرفته شد داریم بذر بادام ، آنغوزه و ارژن  کاشته می شود.

انتهای پیام/غ

باز پس گیری اراضی ملی دنا از سودجویان

برچسب ها: محیط زیست ، قوه قضایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.