سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای در قائمشهر

فرمانده انتظامی مازندران گفت: سارق حرفه‌ای با ۴۸ فقره سرقت در قائمشهر دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران خودروی مورد نظر را در حین حمل تجهیزات ساختمانی و داربست سرقتی از ساختمانی نیمه کاره در آن شهرستان شناسایی کردند.

سردار میرفیضی گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد داشت از محل متواری شود که با قرار گرفتن در محاصره ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی قائم شهر با به جا گذاشتن خودرو و سرقت یک دستگاه خودروی سواری دیگر از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: در ادامه این عملیات ماموران سارق را حین تردد با خودروی سرقتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو نیز مقادیر قابل توجهی تجهیزات ساختمانی سرقتی کشف کردند.

سردار میرفیضی افزود: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، ضمن اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی به ۸ فقره سرقت خودرو اقرار کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد از معرفی و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی یار و همراه همیشگی پلیس باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۴۸ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.