سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش سرپرست فدراسیون کشتی به جدایی بخش پهلوانی

سرپرست فدراسیون کشتی به صحبت های معاون وزیر ورزش مبنی بر جدایی کشتی پهلوانی از این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال صحبت‌های محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گردهمانی پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در مشهد مبنی بر این که در نشستی که اخیرا با فدراسیون‌های کشتی و ورزش زورخانه‌ای داشتیم تصویب شد که کشتی پهلوانی زیر نظر فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قرار گیرد سرپرست فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.

بر همین اساس حمید بنی تمیم اظهار داشت: کشتی پهلوانی از چند سال گذشته طبق یک تفاهم نامه زیر نظر فدراسیون کشتی قرار گرفت و ما در سال‌های اخیر فعالیت زیادی برای احیای این رشته انجام داده ایم.

وی ادامه داد: چند هفته قبل رقابت‌های بزرگسالان پهلوانی را در کرج برگزار کردیم و از امروز هم مسابقات نوجوانان و جوانان پهلوانی قهرمانی کشور در مراغه آغاز شده است.

بنی تمیم خاطرنشان کرد: در جلسه‌ی که با حضور دکتر احمدی معاون محترم وزیر ورزش، اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و جوهری رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ی برگزار شد، بنده اعلام کردم که موضوع واگذاری کشتی پهلوانی بحث کلانی است که سرپرست نمی‌تواند در این مورد تصمیم گیری کند و طبق صورت جلسه مقرر شد بحث واگذاری کشتی پهلوانی به فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی موکول شود.


بیشتر بخوانید:

برای انتخاب ترکیب تیم آسیایی با "بنا" هماهنگ هستیم

داور ایرانی نماینده اتحادیه جهانی در مسابقات کشتی جام پیروزی ترکیه

برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان پهلوانی و زورخانه‌ای


انتهای پیام/

کشتی پهلوانی از فدراسیون کشتی جدا می شود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.