سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

بودجه قزوین از روز نخست، ضعیف بسته شده است

استاندار قزوین گفت: بودجه قزوین از روز نخست، ضعیف بسته شده است پس با این اعتبارات اندک نمی‌توان همه مشکلات در مناطق شهری و روستایی استان را مرتفع کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با اعضای شورای استان گفت: بودجه اقتصادی استان از ابتدای استان شدن بسیار پایین بسته شده و همین موضوع طی چندین سال بعد از استان شدن مشکلات زیادی را برای قزوین به وجود آورده است.

زاهدی افزود: قزوین برخلاف تصور عمومی نقاط محروم و کم برخوردار زیادی دارد که رفع تمامی آن‌ها در فرصت محدود و با اعتبارات اندک امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید با اولویت بندی برای حل مشکلات شهر‌ها و روستا‌های استان اقدام کرد.

استاندار گفت : تامین آب شرب و بهسازی راه‌ها مهمترین درخواست‌های روستاییان استان است که خوشبختانه طرح‌های مناسبی در این زمینه در دست اجرا هستند.

وی افزود: می‌توان برای تسریع در حل مشکلات از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و با اولویت بندی به سراغ مهمترین مشکلات و کمبود‌ها رفت.

رییس شورای استان قزوین هم در این جلسه گفت: کشاورزان استان به دلیل سرمازدگی محصولات خسارت‌های زیادی را متحمل شده اند و هم اکنون در بازپرداخت وام‌های دریافتی با مشکل مواجه هستند.

غلامرضا علی نوری افزود:امیدواریم با استمهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده به وضعیت آن‌ها بیشتر رسیدگی شود.

وی گفت: بسیاری از راه‌های روستایی استان نیاز به بهسازی و نگهداری دارند و امیدواریم با تاکید استاندار قزوین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با جدیت بیشتری در این زمینه اقدام کنند.

در ادامه این جلسه درباره کمک مالی استانداری به شورای استان و تخصیص ساختمان به آن، رسیدگی به وضعیت نامساعد جاده‌های استان، تقویت سرانه ورزشی در روستاها، ارتقای جایگاه شورا‌ها در میان مردم، تامین آب شرب، احداث بیمارستان و پل غیر همسطح در آبیک و پرداخت تسهیلات برای آبیاری نوین اراضی کشاورزی گفتگو شد.

انتهای پیام/ک

دیدار استاندار قزوین با اعضای شورای استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.