سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجد شاخص کشور میزبان خیمه انقلاب خواهد بود

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری برنامه خیمه انقلاب در مساجد و بقاع متبرکه به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،حجت الاسلام والمسلمین نوروز پور مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  در جمع هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه زنجان با بیان این که بیش از ۸۰ هزار مسجد در کشور وجود دارد گفت: مساجد و امام زادگان بهترین مکان برای تربیت حافظان قرآن است.

وی توسعه و بهینه سازی تسهیلات رفاهی و بیمه‌ای زائران، گسترش امنیت زائران، بستر سازی و توسعه زیرساخت‌های استقرار سیستم خدمات عمومی در بقاع متبرکه را از جمله راهکار‌های حوزه اماکن و بقاع متبرکه برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوروز پور گفت: برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمام امام زادگان و مساجد شاخص کشور برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای اجرا خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به برگزاری خیمه‌های انقلاب در دهه فجرهم اشاره کرد و گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب، نشر فرهنگ فاطمی و آشنایی جوانان با انقلاب از اهداف این خیمه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که در حال حاضر در استان ۱۳۲ امام زاده و بقاع متبرکه وجود دارد گفت:  یک هزار و ۴۲۰ مسجد هم در استان وجود دارد.

وی افزود:  هیئت امنای مساجد استان گرد هم آمدند تا در قالب کارگاه آموزشی، از مباحث حراستی، عمرانی و فرهنگی و هنری بقاع تبرکه و مساجد آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین جنتی از برگزاری برنامه ۴۰ بقعه، ۴۰ مسجد هم اشاره کرد و گفت:: در دهه فجر که مصادف با ایام فاطمیه نیز هست این برنامه در مساجد شاخص و امام زادگان استان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام /ک


بیش از ۸۰ هزار مسجد در کشور وجود دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.