سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: مشکلات زیادی در قطر داشتیم/ فدراسیون فوتبال قول پاداش داد

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در مسابقات قطر مشکلات زیادی داشتیم، اما اگر شرایط و امکانات مهیا بود می‌توانستیم راحت‌تر قهرمان شویم.

فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در تورنمنت قطر بیان کرد: تورنمنت خیلی خوبی بود و تیم‌هایی که در قطر حضور داشتند، در سطح و اندازه‌هایی بودند که با آن‌ها در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن بازی داریم. تاجیکستان، کویت و قطر تیم‌های خوبی بودند و به طور قطع در مقدماتی المپیک حرفی برای گفتند دارند. حریفان مان از لحاظ تاکتیکی عملکرد خوبی داشتند و به بازی‌هایی که قرار است در فروردین ماه انجام دهیم، نزدیک بودند.

او افزود: امیدوارم با بازی‌هایی که در این تورنمنت انجام دادیم، برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده شویم. در بازی نخست مقابل تاجیکستان هر چند شکست خوردیم، اما ۱۰-۱۲ موقعیت گل از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم، اما عملکرد عالی داشتیم و مستحق باخت نبودیم. در این مسابقات چند بازیکن اصلی تیم به دلیل سرما خوردگی حضور نداشتند و به اجبار بازیکنان را در پست‌های دیگر استفاده کردیم. برای مثال علیرضا آرتا (مدافع مس کرمان) در پست دفاع راست قرار گرفت و این درحالی بود که محمد مسلمی پور به شدت مریض بود و حشره‌ای نیز رزاق پور، مدافع راست مان را گزید تا بازیکنی در سمت راست خط دفاعی نداشته باشیم.

ماجدی ادامه داد: در مسابقات قطر مشکلات زیادی داشتیم و همچنین هوای دوحه به شدت سرد بود، اما اگر شرایط و امکانات مهیا بود، می‌توانستیم راحت‌تر قهرمان شویم و نتایج بهتری کسب کنیم. به دلیل برخی مشکلات در تورنمنت کافا شرکت نمی‌کنیم و قرار است حمیداستیلی بازی‌های دوستانه را با تیم‌های لیگ برتری انجام دهیم. تصمیم داریم تا در بهمن ماه در تهران اردو برگزار کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان گفت: پس از قهرمانی در مسابقات قطر، فدراسیون فوتبال قول پاداش به بازیکنان و اعضای تیم داد و امیدوار هستیم تا بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران آماده طلسم شکنی/ حضور شاگردان کرانچار در تورنمنت کافا منتفی شد

فامیل بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران

تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند

بختیاری زاده: کادر مدیریتی بعد از هر شکستی مربیان را مقصر می‌دانند


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره تورنمنت قطر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.