سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبد حمایتی از مهم ترین سوالات مردمی در سامانه سامد

‍ پاسخگویی حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولین (سامد)  ‍ پاسخگوی سوالات مردم بود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  در برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولین) حضور یافت و پاسخگویی سئوالات شهروندان کرمانشاهی در استان شدند.  

بر اساس این گزارش: سبد حمایتی، یارانه ها، اشتغال، درخواست تسهیلات به منظور راه اندازی کسب و کار، مشاغل سخت و زیان آور، بیمه بیکاری، مسکن مهر، تشکیل شرکت‌های تعاونی، مراکزکاریابی و کارآفرینی از مهمترین سئوالات مردم از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بود.  

 حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه علاوه بر اختصاص یک روز کاری برای پاسخگویی به مراجعین محترم، به منظور تکریم جامعه هدف کار و تلاش و تعاون استان و پیگیری مطالبات آنان همه روزه بدون تعیین وقت قبلی پذیرای حضور مراجعین است.

 مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری و با شماره گیری ۱۱۱ درخواست‌های خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.  

انتهای  پیام/ز

 مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.