سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگیری مهم ترین رکن در مخاطرات طبیعی، غیر طبیعی و مسائل اجتماعی است

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: پیشگیری مهم ترین رکن در مقابله با مخاطرات طبیعی، غیرطبیعی و هم چنین مسائل اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهاب الدین صابونچی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفر یک روزه به استان کرمان از کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی و کارگاه شالبافی در استان بازدید کرد.

شهاب الدین صابونچی در بازدید از کارگاه های مهارت های زندگی در مدرسه شهید نمازیان در شهر کرمان بیان کرد: استان کرمان با توجه به موقعیت جغرافیایی، پهناوری، اقتصادی و سیاسی برای جمعیت هلال احمر حائز اهمیت است.

صابونچی با اشاره به ارزیابی عملکرد استان ها در حوزه جوانان افزود: در این ارزشیابی جمعیت هلال احمر استان کرمان با توجه به ویژگی های ذکر شده، جز استان های برتر کشور است.

وی با اشاره به هدف و وظیفه خطیر جمعیت هلال احمر در کمک و ارتقای کیفی زندگی مردم بیان کرد: این نهاد مردمی از جنس مردم و برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری، مهم ترین رکن در مقابله با مخاطرات طبیعی، غیر طبیعی و هم چنین مسائل اجتماعی است، تصریح کرد: دانش آموزان در برنامه های سازمان جوانان در حوزه آسیب های اجتماعی جایگاه ویژه ای دارند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان در زمینه فعالیت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار خوب پیش رفته است، افزود : با بروزرسانی و بازنگری در تفاهم نامه ها با وزرات آموزش و پرورش، آموزش ها برای دانش آموزان فراتر و پربارتر از گذشته خواهد بود.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: آموزش های امدادی، ایمنی و اجتماعی در جمعیت با یکدیگر مرتبط و مکمل یکدیگر هستند.

صابونچی با اشاره به عملکرد خوب جمعیت هلال احمر استان کرمان در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد: تعامل، همکاری، هماهنگی و همدلی دستگاه های مسئول و ذیربط استان کرمان در این حوزه، نمونه و الگوی موفق کار تیمی برای سایر استان هاست.

همچنین رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر امروز از کارگاه شالبافی در جمعیت هلال احمر بردسیر نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.