سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۲۹ میلیون گردشگر از جاذبه‌های تاریخی خراسان رضوی

معاون مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۹ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های تاریخی این استان بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، یوسف بیدخوری معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از جاذبه‌های تاریخی و اقامتگاه‌های بوم گردی گناباد گفت: در این بازدید ها، ۲۷ میلیون نفر گردشگر داخلی و دو میلیون نفر گردشگر خارجی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این استان دیدن کردند.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۳۱.۵ میلیون نفر گردشگر داخلی و سه میلیون نفر گردشگر خارجی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان خراسان رضوی دیدن کردند.

 معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان‌های خراسان رضوی برای گردشگران داخلی و خارجی مهمترین رویکرد این اداره کل است گفت: افزایش سرمایه گذاری برای ایجاد و گسترش اقامتگاه‌ها و زیر ساخت‌های اقامتی در مشهد در سال‌های گذشته موجب غفلت از جاذبه‌های مشابه دیگر نقاط استان شده است.

بیدخوری افزود: این در حالی است که دیگر نقاط خراسان رضوی دارای جذابیت‌های بسیار هستند که عنایت به آن‌ها موجب افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می‌شود.

وی تصریح کرد: این جاذبه‌ها با پنج محور گردشگری شامل محور‌های گناباد و بجستان، تربت حیدریه، کاشمر، خلیل آباد و بردسکن، خواف و قوچان و درگز به گردشگران داخلی و خارجی معرفی و بستر بازدید از آن‌ها فراهم می‌شود که در این راستا بروشور تبلیغاتی برای معرفی آثار شهرستان‌های استان در دست تدوین است.

انتهای پیام//ح.ت
 

رونق گردشگری در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.