سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در بوکان

فرماندهی نیروی انتظامی بوکان از کشف و ضبط ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ مجید محبعلی فرمانده انتظامی شهرستان بوکان در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران، از کشف و ضبط ۴۵ هزار عدد انواع ترقه و مقدار زیادی مواد اولیه تولید مواد محترقه از یک کارگاه در شهرستان خبر داد و افزود: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی این تولید کننده مواد محترقه را دستگیر و کارگاه وی را پلمپ کنند.

محبعلی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز این فرد که قصد داشت در یک کارگاه اقدام به تولید مواد محترقه و فروش آن با عنوان جنس خارجی نماید توسط ماموران نیروی انتظامی بوکان دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

وی در پایان تصریح کرد: از این فرد سود جو تعداد ۴۵ هزار عدد انواع ترقه و مقدار زیادی مواد اولیه ساخت مواد محترقه در کارگاهی که راه اندازی کرده بود کشف و ضبط گردید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

کشف مواد محترقه در بوکان

برچسب ها: اخبار اجتماعی ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.