سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشن: با همت و تلاش ملی پوشان از دیوار چین عبور می‌کنیم

حسن روشن مهاجم سال‌های دور تیم ملی فوتبال کشورمان از پتانسیل بالای شاگردان کی‌روش مقابل تیم ملی چین خبر داد.

حسن روشن پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من در بازی آخر تیم ملی مقابل عمان در جام ملت‌های آسیا در امارات حضور داشتم و از نزدیک تماشاگر بازی بودم و دیدم که تیم ملی برای اولین بار با ۲ مهاجم بازی کرد و این باعث خوشحالی من و دیگر فوتبال‌دوستان بود و در این بازی عملکرد تیم کشورمان از بازی با عراق و به مراتب ویتنام هم بهتر بود.

روشن در ادامه گفت: یکی از کار‌های بدی که اماراتی‌ها انجام دادند فروش بلیت ۴۰ درهمی به مبلغ ۷۰ درهم بود که این موضوع باعث شد که من و حشمت مهاجرانی از تیم ملی دور شویم.

شاگردان کی روش در تمام پست‌ها برتری نفری و فنی دارند

روشن درباره بازی شاگردان کی روش مقابل تیم فوتبال چین گفت: اگر بخواهیم مقابل چین محتاط بازی کنیم و با یک مهاجم بازی کنیم تفکر درستی نخواهد بود، ما باید بازی به بازی با برنامه پیش برویم و اینکه ژاپن در مرحله بعد منتظر ما است و ما پیش از بازی با چین به ژاپن فکر کنیم درست نیست. کی روش هنوز بعد از گذشت چند بازی نتوانسته از مهره‌های خودش به خوبی بهره ببرد و در حال حاضر که دژاگه و قدوس از شرایط آمادگی بالایی برخور دارند و می‌توانند از پشت محوطه اضافه شوند و به عنوان مهاجم کمک، از آن‌ها استفاده شود که در حال حاضر این کار در چند بازی اخیر تیم ملی صورت نگرفته است.

مهاجم سال‌های گذشته تیم ملی در ادامه گفت: چین تیم بسیار خوبی دارد، اما زور فنی این تیم به ما نمی‌رسد و ما باید این تیم را حتی با گل‌های بیشتر از عمان شکست دهیم و این دور از دسترس نیست و اگر اتفافقات خاص فوتبالی پیش نیاید ما از دیوار چین عبور می‌کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این باشگاه گفت: اصلا وضعیت استقلال را پیگیری نمی‌کنم، اما بار‌ها درباره ۲ بازیکن خارجی استقلال صحبت کرده بودم و به ضعف فنی این ۲ بازیکن اشاره کرده بودم که در آن زمان به این مورد بی توجهی شد و الان تازه به این حرف‌ها رسیدند.

مدیران سفارشی بلای جان فوتبال شده اند

روشن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر هزینه‌های بالا در بعضی از باشگاه‌ها گفت: صددرصد می‌شود هزینه‌ها را کنترل کرد، اما با این مدیران سفارشی ارقام بالا می‌رود و بدهی‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و باید چاره‌ای اندیشیده شود تا جلوی این کار گرفته شود. می‌توانند با طرح کردن بودجه معین و گذاشتن سقف جلوی این وضعیت را بگیرند، بیش از ۱۲ تیم از دولت بودجه می‌گیرند و می‌شود برای آن‌ها مثلا سالی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفت، باید از مدیران هم بازخواست هزینه‌ها شود و هر کسی که می‌آید فکر خویش نباشد کار درست می‌شود.

هزینه‌ها سال به سال اضافه شود

او ادامه داد: با خصوصی سازی می‌شود به روند کاهشی هزینه‌ها کمک کرد چرا که وقتی مدیران از جیب خود هزینه کنند قدر پول را می‌دانند.

روشن درباره اردو‌های خارجی باشگاه‌ها گفت: در زمان گذشته اردو‌ها داخلی بود و ما برای بدنسازی با آب وهوای گرم و رطوبتی مثلا به بندرعباس می‌رفتیم و برای اردو در منطقه سردسیری به تبریز و همه این اردو‌های پر هزینه کنونی برای تراشیدن هزینه است  و بهانه‌ای بیش نیست.


بیشتر بخوانید:

روشن: بهتر است استقلال از لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهد

واکنش حسن روشن به واگذاری استقلال و پرسپولیس

روشن: "سید" بودن افتخار است نه "امپراطور" بودن / از شمرون به بوینس آیرس رسیدم/ سر مزار مادرم جدول حل می کنم


انتهای پیام/

اظهار نظر حسن روشن درباره قدرت تیم فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.