سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۸۷۰ میلیارد ریالی خیران به مددجویان گیلانی

مدیرکل کمیته امداد گیلان از کمک ۸۷۰ میلیارد ریالی خیران به مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان امروز گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شد که ۸۷۰ میلیارد ریال معادل ۴۲ درصد آن را نیکوکاران و خیران تامین کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ درصد بیشتر است.

وی، به حفظ ماندگاری مددجویان روستایی در محل زندگی شان و جلوگیری از مهاجرت آنان را تأکید کرد و افزود: بیش از ۵۰ درصد مددجویان کمیته امداد گیلان را روستائیان تشکیل می‌دهند بر این اساس افزایش سطح درآمد‌های آنان در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، به مشارکت کمیته امداد و سپاه قدس گیلان در ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و گفت: علاوه بر حمایت‌های مالی دولت، قرارگاه بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان پارسال حدود هزار خانه برای مددجویان گیلانی احداث کرده است.

عباس اهرابی، با بیان اینکه ۱۹۲ هزار نفر در گیلان تحت پوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: کمیته امداد برای حمایت بیشتر از خانوار‌های تحت پوشش که جمعیت آنان اکنون به ۱۱۶ هزار نفر می‌رسد، رقم تسهیلات اشتغالزایی را به ۳۰ میلیون تومان افزایش داده است.

 

انتهای پیام/م.ع

خیران گیلانی بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال به مددجویان کمک کردند

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.