سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاچاقچیان آرد و چوب در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری قاچاقچیان آرد و چوب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ پاسدار داود علی بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در همین راستا ۳ نفر متهم دستگیر و تعداد ۷۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۲۸ تن و به ارزش تقریبی ۳۵ میلیون تومان کشف و ضبط و اقدامات قانونی در این زمینه انجام گرفت.

وی به کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به ملایر به یک دستگاه خودروی کشنده که حامل بار چوب بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این کامیون ۱۲ تن چوپ اکالیپتوس قاچاق و فاقد مجوز منابع طبیعی را حمل می‌کند، گفت: ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده بر اساس نظریه کارشناسان ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضایی شد.

علی بخشی با اشاره به اینکه در ماموریت دیگری با اعزام گشت‌های هدفمند، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز در نقاط مختلف شهرستان ملایر کشف شد، ادامه داد: ارزش تقریبی این ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۷۵ میلیون تومان برآورد شده و یک سارق و ۲ مال‌خر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

وی همچنین به دستگیری ۲ شرور در این شهرستان اشاره  و خاطرنشان کرد: به دنبال شرارت توسط ۲ نفر در یکی از خیابان‌های شهرستان ملایر ماموران پلیس اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی، بلافاصله در صحنه حاضر شده و یک نفر از افراد شرور را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ب

قاچاقچیان آرد و چوب به دام پلیس افتادند

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.