سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موافقت مجلس صورت گرفت؛

ارجاع طرح ساماندهی صنعت خودرو به کمیسیون صنایع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند تا طرح ساماندهی صنعت خودرو برای بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز( سه‌شنبه ۲ بهمن ماه) پارلمان بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو را در دستور کار داشتند و پس از چند ساعت بحث و بررسی با تغییراتی ماده ۲ این طرح را به تصویب رساندند.

علی لاریجانی رئیس مجلس در ادامه اعلام کرد: از آنجایی که ماده ۲ این طرح تغییر ماهوی داشت، بسیاری از مواد دیگر نیز باید متناسب با آن تغییر کند.

وی افزود: اصلاح ماده ۲ طرح ساماندهی بازار خودرو پس از چند ساعت باعث شد که سایر مواد نیز متاثر شوند، به همین دلیل و برای جلوگیری از اتلاف وقت بهتر است کل طرح به کمیسیون ارجاع شود تا اصلاحات لازم در آن صورت بگیرد.

رئیس مجلس تاکید کرد: کمیسیون ظرف مدت یک ماه اصلاحات لازم را انجام دهد، زیرا اصلاح مواد دیگر براساس تغییر ماده ۲ در صحن علنی وقت‌گیر است همچنین لازم است کمیسیون صنایع و معادن از نظرات نمایندگان پیشنهاددهنده و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها برای پخته‌تر شدن طرح استفاده کند.

بر این اساس ارجاع این طرح به کمیسیون صنایع و معادن با ۱۳۸ رای موافق و ۱۱ رای مخالف از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه صورت گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.