سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی

اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از آغاز امسال ۹ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی استان پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،رکنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از آغاز امسال تاکنون هزار و ۴۴۹ طرح مشاغل خانگی به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که ۹۹۷ طرح به مبلغ ۹ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این ۹۹۷ طرح، برای هزار و ۳۲۶ نفر شغل ایجاد شده است، افزود: ۹۷۹ شغل ایجاد شده به صورت مستقیم و ۳۸۱ شغل به صورت پشتیبان است.

رکنی گفت:سقف دریافت تسهیلات به صورت پشتیبان در مشاغل خانگی در خراسان جنوبی ۷۵ میلیون تومان و سقف دریافت تسهیلات به صورت مستقل ۲۰ میلیون تومان است که با تشخیص و معرفی از سوی دستگاه‌های صادر کننده مجوز، توسط دبیرخانه اشتغال استان و شهرستان‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به صدور ۲ هزار و ۳۹ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای سال در استان افزود:  تعهد استان در این حوزه صدور ۱۹۵ مجوز بوده است.  

وی گفت:از مجموع مجوز‌های صادر شده در مشاغل خانگی از آغاز امسال در استان، هزار و ۸۵۰ طرح به صورت مستقل و ۱۸۹ طرح به صورت پشتیبان مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

انتهای پیام/غ

صدور بیش از ۲۰۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.