سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان انبار‌های ادارات دولتی در الیگودرز

فرمانده نیروی انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف لوله‌های چدنی و تجهیزات آب رسانی سرقتی در الیگودرز خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار مهدیان نسب گفت: ماموران پاسگاه خمه الیگودرز در پی کسب خبری مبنی بر سرقت لوله‌های چدنی و تجهیزات آبرسانی توسط چند نفر، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد ۳ نفر با یک دستگاه خودرو کامیون تعداد زیادی لوله چدنی و تجهیزات آبرسانی را از یک انبار متعلق به یکی از ادارات دولتی سرقت کردند که با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خودرو کامیون را در محور الیگودرز – خمین توقیف و ۳ نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی تعدادی لوله و شیرفلکه‌های چدنی بزرگ به وزن ۱۷ تن، ۴۸ کارتن تجهیزات آب رسانی و اتصالات چدنی شامل زانو، تسمه و ۴۰ شاخه لوله پلیکا سرقتی را کشف کردند.

سردار مهدیان نسب گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های سرقت شده مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/د

سارقان انبار‌های ادارات دولتی در الیگودرز دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.