سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت شبکه مراقبت حفظ نباتات در رامهرمز

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از آغاز شبکه مراقبت حفظ نباتات بصورت عقد قرارداد با ۲ واحد کلنیک گیاهپزشکی این شهرستان خبر داد.

سیدمهرداد میرسالاری، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با شروع عملیات مبارزه با آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز مزارع، این مدیریت اقدام به ایجاد شبکه مراقبت حفظ نباتات بصورت عقد قرارداد با ۲ واحد کلنیک گیاهپزشکی نمود.

وی افزود: این ۲ کلنیک حفظ نباتات با عناوین مسیر سبز و جوانه سبز وبا دارا بودن تعداد ۱۳ کارشناس کشاورزی با سابقه حفظ نباتات، در کنار کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان در زمینه بررسی و پیگیری مسائل حفظ نباتات اقدام خواهند نمود.

میرسالاری بیان داشت: ۲ کلاس آموزشی به نام مدرسه در مزرعه با موضوع آموزش مبارزه با علف‌های هرز و آفت و بیماری‌های گندم در سایت الگویی گندم طرح مقام معظم رهبری واقع در این ۲ روستا برگزار شد.

وی عنوان کرد: افزایش سطح دانش کشاورزان جهت بالا بردن راندمان تولید محصولات کشاورزی از اهداف این مدیریت است به همین منظور سایت‌های الگویی و آموزش جدیدترین دستاورد‌های علمی در زمینه اصول کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی در محل این سایت‌ها ساخته شده است.

انتهای پیام/م

فعالیت شبکه مراقبت حفظ نباتات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.