سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس امور بازرسی اصناف:

قطعات تقلبی خودرو در بازار به مرز هشدار رسید

نیک آئین گفت: هم اکنون حجم تامین و توزیع قطعات تقلبی خودرو در بازار به مرز هشدار رسیده که باید برای آن تدبیری فوری اندیشیده شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، علیرضا نیک آئین با اشاره به اینکه کمبود قطعات اصلی در بازار زمینه را برای سود جویی متخلفان فراهم کرده است افزود​: این افراد قطعات تقلبی بی کیفیت را در بسته بندی‌های قطعات اصلی و با نشان‌های معروف به بازار عرضه می‌کنند به نحوی که این قطعات حتی برای تعمیر کاران خودرو قابل تشخیص نیست.

وی با بیان اینکه آزمایشگاهی در تعمیرگاه‌های خودرو برای تشخیص این قطعات وجود ندارد، گفت: این موضوع شکایات بسیار زیادی را از سوی مردم به بازرسی اصناف و اتحادیه‌های مربوطه ایجاد کرده است.

رئیس امور بازرسی اصناف افزود:​ این تقلب بیشتر در قطعات حساس تعلیق و ترمز خودرو وجود دارد که به دلیل نداشتن استاندارد‌های لازم و گیرایی کم در هنگام ترمز می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
m
۰۹:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
آقا تورو خدا برای برخورد شدید با این جانیان جان انسانها و مردم عزیز و خانواده خودتوت اقدامی بکنید که واسه پول و سود حاضرند با جان انسانها و بچه های بیگناه بازی کنند انشاءا... که حلالشون نباشه
hhhh
۰۷:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
این یعنی قطعه سازان دارن گرونفروشی میکنن و چند برابر بهای تمام شده قطعات خودرو رو عرضه میکنن. اعتراضات مردمی هم دروغه . البته این امکان هم وجود داره قطعه سازان قطعات بی کیفیت تولید کنن و به مردم عرضه کنن و بعد تبلیغ کنن که فطعات تقلبی در بازار وجود داره .