وی ادامه داد: در خصوص برخی خودروها که وارداتی بود بنا به تحریم، قطعاتشان وارد نمیشود و یا خط تولیدشان متوقف شده که البته تیراژ این ماشینها کم است، ولی خودروسازان موظف هستند بنا بر اصل مشتری مداری با مشتریان صحبت و در صورتی که محصول دیگری دارند جایگزین و یا پول آنان را با محاسبه سود به مشتری پرداخت کنند.
رحمانی افزود: این مشکل در خصوص خودروهای تولید داخل نیست، چون تولید کنندگان خودروهای داخل مشکلی ندارند و تولید در حال بهبود است و خودروسازان نیز باید تا ۸۰ درصد تولیدات خود را به تعهداتشان اختصاص دهند و ۲۰ درصد بقیه هم اگر امکانش بود به فروش برسانند.
انتهای پیام/
مگر در حال حاضر بخواهید با پول مردم خسارت خودروسازان را جبران کنید