سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناطق محروم نیازمند تمرکز ارائه خدمات

فرماندار کرمانشاه گفت : باید تمرکز ارائه خدمات را به سمت مناطق محروم ببریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبر گفت : امروز در شرایطی که دشمنان جنگ اقتصادی علیه ما را شروع کرده‌اند و در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی این وظیفه سنگین‌تر است.

وی گفت : نباید اجازه بدهیم دستاورد‌های بزرگ نظام کمرنگ جلوه کنند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه نظام در زمینه‌های مختلف زیرساختی خدمات بزرگی داشته، از اعضای شورای اداری خواست تا با اهتمام بیشتری از دستاورد‌های انقلاب دفاع کنند.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری جشن ملی انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب برنامه داشته باشند، چرا که ما این انقلاب را ساده به دست نیاورده ایم که بخواهیم آن را ساده از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: باید دهه فجر متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته با وجود همه تنگنا‌های مالی داشته باشیم.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان کرمانشاه، افزود: از جمله مهمترین این پروژه‌ها میتوان به گازرسانی به ۹۳ روستای حوزه شهرستان کرمانشاه، احداث کتابخانه، پروژه‌های آموزشی و... اشاره کرد.

رنجبر ادامه داد: همچنین ۵۷ طرح در زمینه‌های مختلف کشاورزی با اعتبار بیش از ۷۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات تسهیلاتی و آورده متقاضیان در زمینه‌های مختلف کشاورزی در دهه فجر امسال در حوزه شهرستان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه باید خدمات را به سمت مناطق محروم ببریم، افزود:باید خدمات را در محلات حاشیه نشین و محلات مناطق محروم بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه اخیراً ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی پایدار شهری به حوزه شهرستان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده، افزود: استاندار کرمانشاه خواستار هزینه شدن این میزان اعتبار در مناطق حاشیه‌ای شده که این موضوع نشان از نگاه ویژه دولت به محلات محروم و حاشیه‌ای دارد.

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز در این نشست از تدارک برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی در ایام دهه فجر از سوی شهرداری کرمانشاه خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد: مجموعه شهرداری بتواند نقش مهمی در معرفی دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان داشته باشد .

 

 

انتهای پیام/د

دشمنان جنگ اقتصادی علیه ما را شروع کرده‌اند

 

برچسب ها: تسهیلات ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.