سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین

نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین به ریاست نجف میرزاحسینی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری برگزار شد.

 میرزاحسینی گفت : در بارندگی‌های اخیر ۸۰۰ کیلومتر راه طی دو روز در شهرستان هرسین بازگشایی شد.

 وی از انجام عملیات نمک و ماسه پاشی به مقدار ۳۰۰ تن در جاده‌های مواصلاتی، شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌های هرسین و بیستون تردد در جاده‌های اصلی، بزرگراهی و شهری جریان داشته و هیچگونه مسدودیت و مشکلی در راه‌های ارتباطی وجود نداشت.

 میرزاحسینی در این جلسه از رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداران و کارکنان شهرداری‌های هرسین و بیستون تقدیر کرد.

 میرزاحسینی همچنین گفت : در زمان بارندگی گاز روستا‌های چشمه کبود و کله هو قطع شد و با تلاش‌های صورت گرفته در کمتر از دو ساعت مشکل برطرف گردید.

وی گفت : مهمترین موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفت تجهیز ماشین آلات دهیاری‌ها به تیغه‌های برف روبی ایجاد مخازن نمک در سطح شهر‌های هرسین و بیستون بررسی کلیه امکانات و تجهیزات ادارات عضو ستاد، اعلام کمبود‌ها و رفع نواقص بود .

 

 

انتهای پیام/د

جلسه شورای هماهنگی شهرستان هرسین برگزار شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.