سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت بهداشت در ساری:

پزشکان در مباحث مالیاتی جدای از دیگران قرار نگیرند

ممکن است فرار مالیاتی در همه اقشار وجود داشته باشد و این مساله وابسته به پزشکان نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به پیگیری طرح الزام پزشکان به استفاده از دستگاه کارخوان و موضوع فرار مالیاتی برخی پزشکان، گفت: فرار مالیاتی در همه اقشار وجود دارد و این مساله وابسته به پزشکان نیست.

وی افزود: برای جلوگیری از فرار مالیاتی باید پروژه‌ای را دنبال کرد که همه اقشار را پوشش دهد.

دکتر نمکی پیرامون مکلف شدن پزشکان به استفاده از دستگاه‌های خودپرداز و ساماندهی پرداخت مالیات توسط این قشر، گفت: اگرچه در هر حرفه‌ای ممکن است افرادی حضور داشته باشند که حق مردم را ادا نکنند، اما معتقدم جامعه پزشکی در تمام سال‎های سخت صادقانه درکنار مردم بودند.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بزرگان این حرفه همیشه مدعی بوند که اگر خطا و کم‎کاری در خدمت وجود دارد باید جبران کرد.

دکتر نمکی افزود: در مورد مالیات هم اعتقاد دارم یک اجحاف است که بخواهیم جامعه پزشکی را جدای از دیگران، در ازای خدمت ادب کنیم.

وی گفت: من و همکارانم در معاونت درمان به بحث مطرح شده در مجلس اعتراض داریم و حرف ما این است که مجلس شورای اسلامی باید به جامعه پزشکی نگاهی قدرشناسانه داشته باشند و قطعا همینطور خواهد بود.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به این سوال که وضعیت پرداخت مالیات توسط پزشکان را مطلوب می‎داند یا خیر، گفت: ممکن است فرار مالیاتی در همه اقشار وجود داشته باشد و این مساله وابسته به پزشکان نیست، پزشکان از بقیه اقشار بروز‌تر مالیات می‌دهند.

نمکی تاکیدکرد: اگر قرار است برای جلوگیری از فرار مالیاتی پروژه‌ای را دنبال کنیم باید با مکانیزمی برای همه اقشار و مشاغل همراه باشد و نباید هیچ حرکتی انجام شود که نتیجه آن القای منفی نسبت به صداقت و درستکاری پزشکان باشد.
انتهای پیام/آ

پیگیری طرح الزام پزشکان به استفاده از دستگاه کارخوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.