سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی قارداشی: فدراسیون تنیس روی میز بر روی بازیکنان دارای شانس تمرکز می‌کند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: ما تمرکزمان بر روی ملی پوشانی است که در المپیک شانس کسب مدال داشته باشند.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان  تیم ملی تنیس روی میز در حال جمع آوری امتیاز و ارتقا رنکینگ برای کسب سهمیه المپیک هستند و فدراسیون در حال برنامه ریزی برای مسابقات  داخلی و بین المللی برای اعزام بازیکنان  ملی پوش است. با توجه به در خواست های سر مربی تیم ملی بزرگسالان  و مسابقات بین المللی و شرایط فدراسیون تلاش می کنیم بازیکنان را در جهت کسب سهمیه المپیک حمایت کنیم تا به خواسته هایشان دست یابند.

او افزود: مربیان تیم ملی با توجه به شانس بازیکنان  و شرایط فدراسیون اعزام هایی را در برنامه دارند از جمله در بخش بانوان ندا شهسواری به مسابقه توپ و تور پرتغال اعزام خواهد شد.  همچنین برای بازیکنان جوان تیم ملی که همزمان در تیم ملی بزرگسالان و جوانان عضو هستند برنامه ریزی هایی داریم که پس ازقطعی شدن آن را اعلام خواهیم کرد. بزرگسالان شرایط کسب سهمیه المپیک برایشان بسیار دشوار تر است. فدراسیون بر روی بازیکنانی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند سرمایه گذاری می شود.

قارداشی در پایان عنوان کرد: عملکرد بازیکنان ما در مسابقات داخلی و بین المللی نشان می دهد که فاصله بین بازیکنان همچون نیما و نوشاد عالمیان با سایر بازیکنان زیاد است و سایر بازیکنان باید  برای کسب سهمیه المپیک تلاش بیشتری انجام دهند. همچنین امسال تنیس روی میز مسابقات جام فجر نخواهد داشت و مسابقه ای نیز جایگزین آن نخواهد شد. من در هیج جایی اعلام نکرده ام که هزینه برگزاری جام فجر 200 میلیون تومان بوده است. جام فجر از ابتدا درتقویم مسابقات سال 97 فدراسیون تنیس روی میز نبوده است.


بیشتربخوانید:

اولین المپیاد دیپلماتیک با نام جام صلح و دوستی

حسنی: تنیس روی میز امسال جام فجر نخواهد داشت

مبلغ قرارداد ملی پوش تنیس روی میز ایران فاش شد


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون درباره آخرین تنیس روی میز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.