سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی:

بسیاری از طرح‌های ما در بودجه سال ۹۸ مد نظر قرار نگرفته است

نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه خراسان رضوی نسبت به جمعیت آن کم بوده و در شهرستان نیشابور نیز همین وضعیت موجود است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدگرمابی نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بودجه خراسان رضوی نسبت به جمعیت آن کم است که بیش از دو درصد کمتر دیده و در شهرستان نیشابور نیز همین وضعیت موجود است.

وی افزود: پیش بینی‌ها حاکی از آن است که تا ۵ سال آینده وضعیت تامین آب شرب استان با مشکل مواجه می‌شود که در این راستا مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به سه استان سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی و خراسان رضوی انجام شده به طوری که در هر سال ثانیه ۲۴۰۰۰ هزار لیتر آب شیرین معادل ۷ هزار و ۵۰۰ میلیون لیتر در سال حجم آب رسانی آن است که سرمایه گذار خارجی نیز برای انجام آن اعلام آمادگی کرده است.

حمید گرمابی ادامه داد: همچنین جهت ساخت کتابخانه مرکزی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان بانک ملت در خصوص تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد دلاری گفتگو شده است وهمچنین برای روز‌های ملی عطار و خیام مباحث فرهنگی نیز تقاضای بودجه کرده ایم.

وی افزود: من با استانی شدن انتقال انتخابات موافق هستم چرا که استانی شدن انتخابات موجب پررنگ‌تر شدن نقش احزاب و افزایش سطح تخصصی مجلس می‌شود و چهره‌های استانی و ملی شانس بیشتری برای رای آوری دارند که به قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون کمک می‌کنند و سطح مجلس را افزایش میدهد.

 گرمابی گفت: پیگیر فرودگاه نیشابور هستیم که استاندار جدید هم نظر مثبت دارد و در این راستا دو میلیارد دلار برای امکان‌سنجی فرودگاه در نیشابور اختصاص یافته تا طرح توجیهی آن کامل شود.

مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: در این مدت دو دیدار با استاندار داشته ام که در دیدار جداگانه همراه با مسئولان نیشابور و فیروزه و مجمع نمایندگان استان نسبت به معرفی ظرفیت و مشکلات شهرستان اقدام شده ایشان نیز به دنبال توسعه اقتصادی می‌باشد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: تخصیص بودجه سفر ریاست جمهوری به تعویق افتاد و در بودجه ۹۸ جایگذاری نشده، منتظر اصلاحیه بودجه هستیم و بسیاری از طرح‌های ما در بودجه ۹۸ مد نظر قرار نگرفته است و تاکنون ۱۰ مورد برای اصلاح بودجه نامه نگاری شده است.
 
انتهای پیام س. ح
 

برگزاری نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه با خبرنگاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.