سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقار نسب: پنالتی که دادیم تحت تاثیر حواشی چند وقت اخیر تیم ملی بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پنالتی که ما دادیم تحت تاثیر حواشی و جنگ روانی بود که در چند روز اخیر برای تیم ملی کشورمان به وجود آمده بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در مورد دیدار تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال عمان و پنالتی که در ثانیه‌های ابتدایی بازی به سود عمان اعلام شد گفت: اینکه تیمی در ثانیه‌های ابتدایی بازی پنالتی بدهد جزو اتفاقات نادر فوتبال محسوب می‌شود. بیرانوند با مهار پنالتی توانست بازی را به حالت عادی برگرداند. تیم ما آغاز خوبی نداشت و به اعتقاد من پنالتی که ما دادیم تحت تاثیر حواشی و جنگ روانی بود که در چند روز اخیر برای تیم ملی کشورمان به وجود آمده بود. خوشبختانه مهار توپ بیرانوند و انگیزه بازیکنانمان بازی را برگرداند و شاهد بازی خوبی از تیم ملی بودیم.

او در مورد تیم عمان گفت: فراموش نکنیم که تیم عمان هم تیم فیزیکی و خوبی است و بازیکنان این تیم در این بازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند چند موقعیت بدست.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه تیم ما نسبت به جام جهانی فوتبال متفاوت تری به نمایش می‌گذارد گفت: ما در جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال قرار گرفتیم و در جام ملت‌های آسیا مقابل عمان قرار گرفتیم و مشخص است که شکل بازی مان تغییر خواهد کرد. همه مسائل نسبی است و عمومیت ندارد. الان معلوم نیست ما مقابل تیم ملی چین، عربستان یا ژاپن به چه شکلی فوتبال بازی خواهیم کرد تیم مقابل ما روی شکل فوتبال ما تاثیر گذار است.

او در مورد تیم ملی گفت: تیم ما در این تورنمنت بازی به بازی بهتر شده است و شکل منسجم تری به خودگرفته است. عملکرد تیم و کادر فنی در این چند بازی بسیار خوب بوده است.

ذوالفقارنسب در مورد این موضوع که مهاجمان تیم در مقابل عمان چند موقعیت خوب را از دست دادند آیا این اتفاق در بازی‌ها بعدی که به گل زدن نیاز داریم به ما آسیب نمی‌زند گفت: نباید با این دید به چنین موضوعی نگاه کرد و باید دید اصلاحی داشت. مهاجمانمان را باید وادار کنیم تمرکز بیشتری روی موقعیت‌های که بدست می‌آورند داشته باشند. این موضوع راهکار و شیوه‌های خاص خودش را دارد که کادر فنی به طور قطع کار‌های لازم را انجام خواهد داد.

او در مورد دیدار بعدی تیم ملی مقابل چین گفت: تیم ملی فوتبال چین را کاملا می‌شناسیم و بار‌ها با این تیم بازی کرده ایم. به اعتقاد من چین تیم خوبی است و پیشرفت خوبی هم داشته است، اما به هیچ وجه تیمی نیست که بتواند جلوی ایران را برای پیش رفتن بیشتر بگیرد.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه تیم ما در این جام آیا می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد یا خیر گفت: تیم ما پتانسیل رفتن به فینال را دارد و این مهم قابل اجراست. ظرفیت فوتبال ما بیشتر از اینهاست. ۸ سال است که در صدر رنکینگ آسیا قرار داریم، ۲ بار پیاپی به جام جهانی راه پیدا کرده ایم. ما می‌توان قهرمان جام ملت‌ها شویم و حتما باید این کار را انجام دهیم تا شایستگی هایمان را به اثبات بگذاریم.


بیشتر بخوانید:

بوسه مدافع تیم ملی بر دستان مادرش +عکس

بیرانوند نامزد بهترین پنالتی‌گیر جام ملت‌ها + لینک رای‌گیری

تمجید چینی‌ها از همدلی بازیکنان ایران


انتهای پیام/

صحبت های ذوالفقارنسب در مورد تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.