سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندارتربت جام:

فروشگا‌های عرضه البسه دست دوم خارجی درتربت جام جمع آوری می‌شود

معاون فرماندارتربت جام گفت: مغازه‌های عرضه البسه دست دوم خارجی تا پایان بهمن مهلت دارند فروشگاه خود را از کهنه به نو فروشی تبدیل کنند درغیر اینصورت این مغازه‌ها پلمپ و جمع آوری خواهدشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در کمیسیون هماهنگی نظارت بر قاچاق کالا و ارز گفت: براساس مصوبه تنظیم بازار برای تبدیل این مغازه‌ها به نوفروشی تسهیلات در اسرع وقت دراختیار صاحبان فروشگاه‌ها قرارمی گیرد.

وی ادامه داد: دربازرسی که اخیرا از این نوع فروشگاه‌ها بعمل آمد فضای داخل مغازه و البسه‌ها آنقدر بوی تعفن میدادکه تحمل آن بسیار سخت بودوحتی مردم با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند حاضر نیستن لباس‌های دسته دوم خارجی را بپوشند.

معاون فرماندارخاطرنشان کرد: پدیده قاچاق یک پدیده شومی است که مشکلاتی عدیده‌ای درحوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی وزیرساخت‌ها تاثیر گذاشته است.

کاظمی گفت: دربرخی از فروشگاه‌های سطح شهر لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و خطرناک عرضه می‌شودکه به صورت قاچاق وارد که آسیب‌هایی را متوجه نظام اجتماعی و سلامت می‌شودو فرهنگ مصرف گرایی غربی را جایگزین فذهنگ اصیل ایرانی اسلامی می‌کند.

وی تاکید کرد: در دو عطاری معروف سطح شهر دارو‌های غیر مجاز، روان گردان و انرژی زا دست ساز و غیر بهداشتی عرضه می‌شود که شکایاتی از این فروشگاه‌ها دریافت شده بایستی مدیران ادارات صنعت، تعزیرات و دانشکده علوم پزشکی ورودکنند و با متخلفین برخورد قانونی اعمال کند.

انتهای پیام//ز. ج
 
 

پدیده قاچاق یک پدیده شومی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.