سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نظارتی نوروز در مهاباد

مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: طرح نظارتی نوروز امسال در مهاباد از امروز آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

شریف زاده مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، با اشاره به دستورالعمل اجرایی طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات الویت‌دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در روز‌های پایانی سال و با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه است.

وی تصریح کرد: همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری موثر با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط در شهرستان در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی دنبال می‌شود.

مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد افزود:زمان اجراء طرح نظارتی نوروز از اول بهمن تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درخصوص گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم درج قیمت و ... است.

انتهای پیام/ع

آغاز طرح پایش نوروز در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.