سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از آزمایشگاه سنجش آلایندگی محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: آزمایشگاه تخصصی این شرکت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در بافق به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، علی اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت : همزمان با چله انقلاب آزمایشگاه تخصصی این شرکت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان جهت سنجش میزان آلایندگی صوت، هوا و فاضلاب افتتاح شد.

رحیمی در حاشیه افتتاح آزمایشگاه سنجش آلاینده‌های زیست محیطی این شرکت گفت: این آزمایشگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای سنجش میزان آلایندگی صوت، هوا و فاضلاب تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه شرکت سلامت کارکنان و طبیعت است، افزود: با راه اندازی این آزمایشگاه سعی می‌شود میزان صدمه کارمعدن با طبیعت و فضای سبز به حداقل برسد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق راه اندازی این آزمایشگاه در راستای قانون تصویب هوای پاک در سال گذشته و رویکرد این شرکت بیان کرد.

رحیمی با اشاره به پرسنل ۶ هزار نفری شرکت سنگ آهن تصریح کرد:از این تعداد سه هزار نفر به طور مستقیم در معدن  و کارخانه فرآوری هستند و مابقی نیز در کنار معدن به طور غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

وی اقدامات واحد ایمنی شرکت را مطلوب برشمرد و ادامه داد: سعی شده در مقیاس‌های حداکثری اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت پرسنل انجام شود.

کسب رتبه نخست شرکت سنگ آهن و اخذ جایزه صنعت سبز از دیگر مواردی بود که رحیمی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

آزمایشگاه سنجش آلایندگی محیط زیست در بافق به بهره برداری رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.