سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح‌ملی ارتقاء سواد رسانه‌ای شهروندان در استان کرمانشاه

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : طرح‌ملی ارتقاء سواد رسانه‌ای شهروندان در استان کرمانشاه آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گودرزی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : طرح‌ملی ارتقاء سواد رسانه‌ای شهروندان در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی گفت : سازمان اجتماعی کشور با راه اندازی آپلیکیشن مجاز یار فرصت بهرمندی از دانش رسانه‌ای را برای همه علاقمندان فراهم نموده است.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی در زندگی روزمره مردم گفت: داشتن تخصص و اطلاعات کافی برای شناسایی اخبار و اطلاعات صحیح می‌تواند مسیر درست را پیش پای خانواده‌ها قرار دهد.

مدیرکل اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: بدون شک آموزش و ارتقاء دانش بهره گیری از اطلاعات موجود رسانه‌ها برای والدین یک ضرورت است و می‌تواند در تربیت صحیح فرزندان نقش ارزنده‌ای را ایفا نماید.

وی با بیان ظرفیت‌های خوب نرم افزار مجاز یار گفت: استفاده از این نرم‌افزار رایگان است و با نصب آن یک مشاور متخصص به امور رسانه‌ای همیشه در کنار ما خواهد بود.

دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه افزود: با ارسال عدد ۳۰۰۰۲۱ برای شماره ۳۰۰۰۲۱۸۹ لینک دانلود مجاز یار در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

آموزش و ارتقاء دانش بهره گیری از اطلاعات موجود رسانه‌ها برای والدین یک ضرورت است

 

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.