سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکر ترامپ از کسانی که کار می‌کنند، اما حقوق نمی‌گیرند!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی از کسانی که در پی تعطیلی دولت فدرال این کشور با وجود عدم پرداخت دستمزد، هنوز مشغول به کار هستند تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی از کسانی که در پی تعطیلی دولت فدرال این کشور با وجود عدم پرداخت دستمزد، هنوز مشغول به کار هستند تشکر کرد.

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «از تمامی کسانی که برای کشور خود به سختی کار می‌کنند و به آن‌ها حقوق پرداخت نمی‌شود سپاسگزارم. شما میهن‌پرستان بزرگی هستید! اکنون بعد از دهه‌ها سوء استفاده، ما باید برای حل بحران‌های انسانی، جنایی و مواد مخدر در مرزهایمان با هم همکاری کنیم. ما پیروزی بزرگی به دست خواهیم آورد!»

تعطیلی دولت فدرال آمریکا از چهار هفته قبل شروع شده است و از اختلاف نظر بین رئیس‌جمهور و مخالفان دموکرات او در کنگره ناشی می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران خواستار است و دموکرات‌ها آن را کاملا رد می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
عباس فیروزپور
۱۲:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
اگر کسی خودش را مال این حرفها بداند که حد اقل از موضع برابر غرب را مطالعه کند و در دهه هفتاد شمسی گیر نکرده باشد می فهمد غرب در بدترین شرایطش در تمام تاریخ هست و مذاق زهرماری دارد هرگونه تعاملی با آن خطرناک و مرگبار است
شکارچی
۱۰:۲۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
بمیر.قماربازشیادترامپ
مرگ.برامریکا
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
بگذار هر چه می خواهند بگویند
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
جای تاسف داره
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
من یک میلیارد میگیرم کانال می زنم