سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

همراهی مردم و تلاش کارکنان صنعت برق، کلید موفقیت در گذر از پیک تابستان سال ۹۸ خواهد بود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت:همراهی مردم و تلاش کارکنان صنعت برق، کلید موفقیت در گذر از پیک تابستان سال ۹۸ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه بررسی و برنامه ریزی مأموریت‌های ویژه ابلاغی سال ۹۸، با حضور  اکبرحسن بکلو مدیرعامل، معاونین و مدیران نواحی تابعه، روسای ادارات فروش و خدمات مشترکین و رابطین مدیریت مصرف برق در سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه اکبرحسن بکلو مدیر عامل شرکت گفت: ما در سال ۹۷ جزء ۱۰ شرکت برتر در کاهش پیک بار بودیم لذا انتظار می‌رود نواحی تابعه از هم اکنون جهت مدیریت مصرف و پیک سایی سال ۹۸ برنامه ریزی نموده و از ابتدای سال ۹۸ آمادگی داشته و نسبت به برگزاری کمیته‌های فرعی پیک سایی اهتمام ورزیده و نتایج و اقدامات را بصورت ماهانه گزارش نمایند.
 
ایشان در ادامه افزود: کشاورزان در سال گذشته همکاری نسبتاً خوبی در کاهش پیک بار تابستان داشتند و مدیران و رابطین نواحی باید نسبت به فرهنگ سازی و توجیه هرچه بهتر کشاورزان استان اقدام نموده و جهت نصب هرچه سریعتر کنتور‌های فهام برنامه ریزی و اقدام نمایند.
 
ایشان یادآور شدند: کلیه همکاران باید با تمام آئین نامه‌ها و مقررات ابلاغی از سوی ستاد شرکت و شرکت‌های فرادستی آشنایی کامل داشته و صرفاً در چارچوب مقررات اقدام نمایند و در صورت هرگونه شبهه حتماً از ستاد شرکت استعلام نموده و از تعبیر‌های شخصی جداً خودداری شود.
 
در ادامه جلسه اشرف پور مدیر دفتر مدیریت مصرف، دیماند کاهش یافته تابستان ۹۷ را حداقل ۱۲۱ مگاوات اعلام کرد و با تشریح نحوه اقدام در خصوص سهمیه کاهش پیک هر مدیریت در فعالیت‌های جاری و جدید پیک سایی سال ۹۸، از مدیران و رابطین نواحی درخواست کرد نسبت به استخراج دیماند مصرفی مشترکین موثر و فعال دارای دیماند بالا از جمله ادارات، صنایع، چاه‌های آب و واحد‌های تجاری اقدام و نسبت به جلب مشارکت و عقد قرارداد در طرح‌های مدیریت بار اقدام نمایند.
 
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت در ادامه از مدیران نواحی درخواست کرد برنامه ها، پیشنهادات و ملزومات خود را در خصوص فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی مدیریت مصرف به دفتر مدیریت مصرف شرکت اعلام نمایند تا اقدام لازم به عمل آید.
 
انتهای پیام/م
 

لزوم کاهش پیک تابستان سال ۹۸

برچسب ها: برق ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.