سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی آبگرم‌های معدنی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: آبگرم‌های معدنی استان اردبیل با مشارکت بخش خصوصی ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه حوزه گردشگری استان یک اولویت اساسی است و در این زمینه به دنبال جذب مسافر و گردشگر هستیم.

وی بیان کرد: واگذاری آبگرم‌های معدنی به بخش خصوصی با توجه به اهمیت مسئله جزو اولویت اساسی است و در این زمینه با استفاده از ظرفیت‌های کارشناسانه و تخصصی به دنبال موقعیت‌یابی برای جذب گردشگر هستیم تا بتوانیم ایجاد اشتغال در اجرای طرح‌ها را با اولویت‌بندی به نتیجه برسانیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احصای ظرفیت‌های منطقه‌ای جزو اولویت اساسی بوده و ارائه تسهیلات و خدمات‌رسانی مناسب به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال برای ما با در نظر گرفتن تناسب ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گرفته است.

بهنامجو تصریح کرد: شهرک تخصصی غیردولتی کشت و صنعت مغان راه‌اندازی می‌شود که راهاندازی این شهرک گام بسیار مثبتی در توسعه صنایع تبدیلی برمی‌دارد و در تلاش هستیم با ایجاد بسترهای لازم برای احداث واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی و دامداری از صادرات هستیم.

انتهای پیام/ع

توسعه کردشگری اردبیل اولویت اساسی است

 

برچسب ها: گردشگری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.