سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت گوشی‌های گلکسی M10 و M20 فاش شد

پس از انتشار برخی اطلاعات گوشی‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 سامسونگ، اکنون قیمت این دو محصول نیز فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا بعضی از اطلاعات دو محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی M10 و گلکسی M20 پیش از رونمایی رسمی آن‌ها در گوشه و کنار دنیای مجازی فاش شده است. اما یکی از اطلاعاتی که تا به امروز فاش نشده بود قیمت این محصولات است.

امروز یکی از منابع که به استراتژی قیمت‌گذاری سامسونگ نزدیک است، ارزش گوشی‌های سری M این شرکت را فاش کرد. به گفته این منبع قیمت گلکسی M10 از ۸۹۹۰ روپیه شروع می‌شود. با یک تغییر واحد ارزی قیمت‌های ۱۲۶ دلار و ۱۱۰ یورو به دست می‌آیند. این در حالی است که قیمت عضو دیگر خانواده گلکسی M یعنی گلکسی M20 بیشتر است. قیمت این محصول در هندوستان ۱۲۹۹۰ روپیه (۱۸۲ دلار یا ۱۶۰ یورو) است. این قیمت گذاری‌ها به نظر بسیار جسورانه می‌آیند، اما واقعا سامسونگ چاره دیگری ندارد، زیرا فشار زیادی را از سوی برند‌های چینی تحمل می‌کند. برند‌هایی مانند شیائومی و Realme واقعا جایگاه این برند را متزلزل کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که خانواده گلکسی M با سری‌های گلکسی J، گلکسی C و گلکسی On جایگزین شود. هدف این جایگزینی ساده‌تر کردن لیست گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ است. شایعه‌ای که پیش‌تر از دو عضو خانواده گلکسی M فاش شده بود خبر از قیمت ۷۹۹۰ روپیه‌ای برای گلگسی M10 و ۱۰۹۹۰ روپیه‌ای برای گلکسی M20 می‌داد. این خبر زمان عرضه دو عضو جدید خانواده گلکسی M را نیز ۵ مارچ اعلام کرده است. البته این قیمت‌ها و اطلاعات زمان عرضه این دو گوشی که از یک منبع منتشر شده است، نمی‌تواند درست باشد. امیداریم که سامسونگ بیش از یک ماه بین رونمایی رسمی و عرضه در بازار فاصله نگذارد.

گلکسی M10 یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی HD + با ناچ Infinity-V دارد. در قسمت پشتی آن یک دوربین دوگانه با کیفیت ۱۳ + ۵ مگاپیکسل وجود دارد و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است. در این گوشی از پردازنده شش هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۲، ۲/۳ گیگابایت رم، ۱۶/۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. در ضمن این گوشی اندروید ۸.۱ اوریو را اجرا خواهد کرد.

گلکسی M20 دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی FHD + با ناچ Infinity-V است. برای پردازنده این دستگاه از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ استفاده شده است. از دیگر مشخصات گلکسی M20 می‌توان به ۳ گیگابایت رم، ۳۲/۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی دوربین اصلی دوگانه با ویژگی‌های مشترک M10 و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. در ضمن ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

اطلاعات جدید فاش شده از دو عضو خانواده گلگسی M

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.