سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر حمایت از محصولات دانش بنیان

استاندار قزوین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر حمایت از محصولات دانش بنیان در بازار داخلی تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: صاحبان صنایع به نوعی در برابر استفاده از محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان مقاومت می‌کنند که باید با همکاری دستگاه‌های متولی برای شکستن آن اقدام شود.

زاهدی افزود: تشکل‌های اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌توانند فضایی را برای ارتباط بیشتر شرکت‌های تولیدکننده و واحد‌های مصرف کننده فراهم کنند.

وی اضافه کرد : همچنین می‌توان با برگزاری یک نمایشگاه در خود پارک علم و فناوری صاحبان صنایع را در استان و کشور دعوت و زمینه آشنایی بیشتر آن‌ها را با محصولات دانش بنیان استان فراهم کرد.

استاندار گفت: باید لیست محصولات دانش بنیان و جدید استان را احصا و برای وزارتخانه‌های نفت و دفاع و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط ارسال کرد تا از این محصولات در شرایط تحریم بیشتر استفاده شود.

زاهدی  اضافه کرد: شرایط تحریم بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعالسازی ظرفیت‌های درون کشور است و در این زمینه باید با اتکا به توان داخلی برای دورزدن تحریم‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/ک

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.