سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۷۰ پروژه در بخش کشاورزی در دهه فجر افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از بهره برداری ۷۹ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید جمال سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد  با اشاره به آغاز بهره برداری از ۷۹ پروژه بخش کشاورزی در دهه فجر گفت: از مجموع پروژه‌های افتتاحی، ۲۹ پروژه در زمینه آب و خاک با اعتباری معادل ۱۱۴۴۵۳ میلیون ریال، ۲۲ پروژه در زمینه تولیدات دامی با اعتباری معادل ۴۵۳۰۵۰ میلیون ریال، ۱۷ پروژه در زمینه تولیدات گیاهی با اعتباری معادل ۱۱۶۸۰۰ میلیون ریال، ۱۰ پروژه در زمینه صنایع تبدیلی با اعتباری معادل ۹۰۷۵۰۰ میلیون ریال و ۱ پروژه در زمینه تعاون روستایی با اعتباری معادل ۴۲۴۰ میلیون ریال است.

  سجادی پور افزود: از مجموع اعتبارات هزینه شده ۷ درصد از اعتبارات دولتی، ۳۵ درصد تسهیلات و ۵۸ درصد نیز آورده‌های شخصی سرمایه گذاران بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مهمترین اهداف اجرای این پروژه‌ها را صرفه جویی در مصرف آب، افزایش کمی و کیفی تولیدات، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد کشاورزان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها ۱۵۹۶۰۴۳ میلیون ریال هزینه شده که زمینه اشتغال ۴۷۶ نفر بطور مستقیم و ۶۰۳ نفر بطور غیر مستقیم فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد:با اجرای این طرح‌ها علاوه بر افزایش ۵۵ هزارتنی جذب موادخام در صنایع تبدیلی، افزایش ۲۵۶۸ تنی در تولید محصولات دامی و ۱۶۹۸ تنی در تولیدات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی بیش از ۶ میلیون مترمکعب در مصرف آب کشاورزی صرفه جویی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

افتتاح بیش از ۷۰ پروژه در بخش کشاورزی در دهه فجر در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.