سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان اموال یکی از ادارات کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقان وسایل و تجهیزات یکی از ادارات دولتی کرمانشاه که اقدام به سرقت اموال به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش و به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انبار یکی از ادارات استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و گفت و گوی کاراگاهان پلیس آگاهی با تعدادی از کارکنان این اداره، در نهایت ماموران به یکی از این افراد که دچار تناقض گویی شده بود مشکوک و رفتار‌های وی را زیر زیرنظر گرفتند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: با افزایش ظن پلیس به این فرد که جزو نیرو‌های شرکتی بود، وی دوباره تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه در بازجویی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس به انجام سرقت با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان  کرد: با راهنمایی متهم، پلیس پس از کسب مجوز قضائی به سراغ دیگر همدست وی که در واحد تاسیسات یکی از بیمارستان‌های دولتی مشغول به کار بود رفت و او را نیز دستگیر کرد.

وی افزود: دومین متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها عنوان کرد که پیشنهاد سرقت را همدست و متهم ردیف اول مطرح کرده که طی آن با خودرویش وارد محوطه انبار‌های این اداره شده و پس از تخریب درب ورودی، مقداری از وسایل و تجهیزات موجود را به سرقت برده اند.

سردار امان اللهی گفت: متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که مقدار زیادی لوازم و تجهیزات به همراه ۹ دستگاه قیچی فک را به سرقت برده و در منزل یکی از آن‌ها مخفی کرده اند که در ادامه و با راهنمایی‌های صورت گرفته اموال مسروقه کشف شد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق اظهارات نماینده حقوقی این اداره ارزش اموال سرقت شده به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسد.
وی یادآور شد: ۲ متهم دستگیر شده با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی و احتمال اعتراف به سرقت‌های دیگر بازداشت هستند.

سردار امان اللهی در پایان گفت: پلیس با جدیت به مقابله با موضوع سرقت می‌پردازد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای برای منفعت طلبی فضای جامعه را ملتهب و ناامن کنند.

انتهای پیام/ز

 

 

پلیس با جدیت به مقابله با موضوع سرقت می‌پردازد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.