سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۸۵۵ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گناباد

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد گفت: میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت این شهرستان طی امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۵۵ درصد بیشتر شده است.

هادی ایزدی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: در این چارچوب امسال ۱۲۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنایع سلولزی و کانی فلزی و غیرفلزی گناباد با ایجاد اشتغال برای ۶۳ نفر صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۱ طرح نیمه تمام صنعتی و معدنی برای بهره گیری از ۲۰۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی با قابلیت اشتغال مستقیم ۲۲۵ نفربه بانک‌های عامل معرفی شده اند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد اظهارداشت: در این چارچوب نیز تاکنون ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و بقیه در حال تکمیل مدارک و تامین وثیقه‌های لازم هستند. بیشترین میزان جذب تسهیلات این بخش مربوط به صنعت، معدن و تجارت است.

ایزدی ادامه داد: ۵۰ میلیارد ریال از مانده تسهیلات رونق تولید نیز برای سه طرح نیمه تمام صنعتی در گناباد اختصاص یافت.

وی به حوزه مشاغل خانگی نیز اشاره کرد و افزود: همچنین امسال ۶۲ طرح مشاغل خانگی با اشتغال مستقیم ۸۲ نفر برای اخذ مبلغ ۹ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل در گناباد معرفی شدند که تاکنون پنج میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال آن جذب شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد پیگیری جذب ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای تامین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی یک واحد تولیدی صنایع چینی، صدور دو پروانه بهره برداری معدنی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و ۵۳ مورد بازدید از معادن، تصویب مبلغ ۵.۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی به منظور تکمیل زیرساخت‌های نواحی صنعتی کوثر و کاخک' را از دیگر امسال در گناباد برشمرد.

انتهای پیام// ح. ت


رشد سرمایه گذاری صنعتی در گناباد

برچسب ها: معدن ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.