سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشکسالی، مهمترین دلیل قاچاق دام از کرمان

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: سال‌های گذشته برای کنترل عوارض خشکسالی؛ اعتباراتی ویژه اختصاص می یافت، اما امسال اعتباری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: ۱۳پست قرنطینه در ورودی‌های استان تصویب شدو درعین حال هیچ اعتباری برای این‌منظور در نظر گرفته نشده است.

رشیدی افزود: برای حل مشکل کمبود و گرانی گوشت قرمز، دولت چه برنامه‌هایی دارد؟

 سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان  گفت: در توزیع کالا‌های اساسی و نهاده‌های کشاورزی و دامی در استان مشکلی نداریم و تلاش کرده ایم هیچ دامداری مجبور نباشد دام خود را از سر اجبار بفروشد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان هم گفت: برای جبران کمبود عرضه گوشت در بازار از شهریورامسال تاکنون ۹۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۳۰۰ تن گوشت منجمد و گرم گوسفند در قصابی‌های استان کرمان توزیع شده است.

مهدی بنی‌اسدی، با اشاره به همکاری خوب بخش خصوصی و سازمان دامپزشکی استان در توزیع گوشت قرمز در قصابی‌ها افزود: به اندازه کافی ذخیره گوشت در انبار‌ها داریم.

عزیزاللهی رئیس اتحادیه دامداران درباره آینده بازار گوشت قرمز دیدگاه امیدبخشی دارد و افزود: در حال حاضر که با افزایش۳۰تا۴۰ درصدی قیمت نهاده‌ها مواجه ایم، پرورش دام سبک توجیه اقتصادی مناسبی ندارد، اما با افزایش قیمت گوشت، تمایل دامداران برای تولید افزایش یافته است و در ماه‌های آینده شاهد آثار مثبت این موضوع در بازار خواهیم بود.
انتهای پیام/ی

به اندازه کافی ذخیره گوشت در انبار‌ها داریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.