سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در محور‌های خراسان شمالی فقط با زنجیرچرخ

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: با توجه به ریزش برف در اکثر محور‌های استان تردد در محور بجنورد، آشخانه – چمن بید فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چندین مورد تصادف در سطح محور‌های استان رخ داد که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در نتیجه این تصادفات در محور‌های اصلی و فرعی استان شامل ۱-محور شیروان به بجنورد واژگونی پژو پارس دو نفر مجروح ۲- محور فاروج به شیروان برخورد دو خودروی پراید یک نفر مجروح ۳- محور شیروان برخورد خودروی با شی ثابت که یک نفر مجروح، به وقوع پیوسته است.

سرهنگ حسین زاده افزود: در اثر این تصادفات متاسفانه تعداد ۴ نفر مجروح ، که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که کارشناسان علت عمده وقوع این حوادث را عدم رعایت سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسائط نقلیه ، و عدم رعایت حق تقدم اعلام نمودند، تاکید کرد: رانندگان عزیز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت کنند تا اتفاق خاصی رخ ندهد.

وی با توجه به بارش برف و لغزنده بودن اکثر جاده‌های استان اظهار کرد: ۱- محور بجنورد به آشخانه و چمن بید تردد فقط همراه با زنجیر چرخ امکانپذیر است و تردد کشنده و کامیون‌ها نیز ممنوع می‌باشد ۲- محور شیروان جاده لغزنده و بارش برف ترافیک روان ۳- محور راز به تخته باقلق و گردنه تنگه ترکمن تردد فقط همراه با زنجیر چرخ ۴- محور اسفراین بجنورد ریزش برف و جاده لغزنده و تردد کامیون ممنوع می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به لغزنده بودن اکثر جاده‌ها و بارش برف در استان بیان کرد: رانندگان محترم از سفر‌های غیر ضروری جدا خودداری کنند و در صورت نیاز تجهیزات زمستانی (زنجیر چرخ، پتو ولباس‌های گرم، باک بنزین پر و بسته‌های خوراکی خشک و ...) را به همراه داشته تا سفر ایمنی را داشته باشند.

انتهای پیام / ب

تردد در محور بجنورد - آشخانه – چمن بید در خراسان شمالی فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.